ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ


Σσσ...
Η κυρία Υπουργός κάνει διάλογο!


ΠΡΙΝ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ, με αφορμή την έρευνα που κάναμε για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση, στείλαμε στην κ. Γιαννάκου 5 ερωτήματα, για να τα απαντήσει γραπτώς (ήταν πολύ busy για να μας δει). Κάθε βδομάδα ο εκπρόσωπός της, κ. Καλούδης, μας διαβεβαίωνε: «Έρχονται!»... «Τα ετοιμάζει!»... «Συμβουλεύεται το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο»... «Θα δείτε τι ευθείες απαντήσεις θα δίνει!»... Πρέπει να κάναμε 60 τηλεφωνήματα αυτούς τους 6 μήνες. Στο 60ό μας είπε «ΟΧΙ» χωρίς εξήγηση.
​​​​​​​


ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ

1. Πιστεύετε ότι τα Ελληνόπουλα σήμερα είναι σωστά και επαρκώς ενημερωμένα γύρω από το σεξ;
2. Είναι στις προθέσεις σας να εισαγάγετε το μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία; Πόσο άμεσα; Σε ποιες βαθμίδες της εκπαίδευσης; Ποιοι καθηγητές θα το διδάξουν;
3. Όταν σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης διδάσκεται το μάθημα, γιατί πιστεύετε ότι ειδικά στην Ελλάδα έχει καθυστερήσει τόσο, παρ' ότι έχει επανειλημμένως εξαγγελθεί; 
4. Φοβάστε τις αντιδράσεις της Εκκλησίας σ' αυτό το θέμα;
5. Ανησυχείτε για το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης; Το έχετε συζητήσει με τον πρωθυπουργό;


ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ Η ΕΡΕΥΝΑ

(Schooligans, τεύχος 2)

1) 6 ΣΤΟΥΣ 10 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΑ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
2) 7 ΣΤΟΥΣ 10 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΣΟΝΤΕΣ
3) 1 ΣΤΑ 4 ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ (ΘΑΝΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ)
4) 9 ΣΤΟΥΣ 10 ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νευρολόγος - Ψυχίατρος


ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ

Υπουργός Υγείας


“Το μάθημα πρέπει να εισαχθεί... χθες!”
 

Αντίθετα με την κ. Γιαννάκου, ο άλλος σχετικός με το θέμα Υπουργός, ο Υπουργός Υγείας κ. Κακλαμάνης, απάντησε μέσα σε μία εβδομάδα.

Πιστεύετε ότι πρέπει να εισαχθεί άμεσα το μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία; Για ποιο λόγο; 
Αν και δεν είμαι ο καθ' ύλην αρμόδιος να εκφέρω γνώμη, πιστεύω πως το μάθημα θα πρέπει να εισαχθεί …χθες! Κι αυτό γιατί μόνο κατ' αυτόν τον τρόπο θα δώσουμε ένα τέλος στην ελλιπή και πολλές φορές «επικίνδυνη» πληροφόρηση που με τον ένα ή τον άλλον τρόπο φτάνει στο παιδί. 
Όταν σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης διδάσκεται το μάθημα, γιατί πιστεύετε ότι ειδικά στην Ελλάδα έχει καθυστερήσει τόσο, παρότι έχει επανειλημμένως εξαγγελθεί; 
Πιστεύω ότι για την καθυστέρηση αυτή ευθύνεται κυρίως η συντηρητική κοινωνία και η ατολμία της. Και όταν λέω «συντηρητική κοινωνία» δεν εννοώ κάποιους «εξωγήινους» που ήρθαν για να μας επιβάλουν τις δικές τους «υπερφυσικές» απόψεις! Αυτή η κοινωνία που εθελοτυφλεί είμαστε εμείς, είναι και η Εκκλησία, είναι και οι δάσκαλοι, είναι και η κάθε λογής εξουσία, ακόμα και η ίδια η νέα γενιά. Είναι κάποιοι από μας. Κάποιες φορές, ίσως και όλοι μας. Είναι σίγουρα αυτοί που δεν έχουν την ωριμότητα, την ευθύτητα ή τη μαγκιά να πουν - ή να ακούσουν - τα πράγματα με το όνομά τους.