Επόμενο θέμα
«Μακάρι να πτωχεύαμε!»
Διαβάστε επίσης
Το νεκροταφείο των φοιτητών
Όταν τελείωσα το (ιδιωτικό) σχολείο, νόμιζα ότι θα άφηνα πίσω τους μαθητές που όλη μέρα διαβάζανε και τους καθηγητές που μας πρήζανε. Νόμιζα ότι στο Πανεπιστήμιο (για το οποίο τόσο μας είχαν ζαλίσει!) θα γνώριζα πιο ενδιαφέροντες...
Ω, είναι ωραία στην κατάληψη!
ΟΚ, το ξέρουμε. Μια κατάληψη δεν σώζει την κατάσταση στην παιδεία. Τουλάχιστον όμως, κάνει την καρδιά των μαθητών να χτυπάει πιο γρήγορα. Πόσο συχνά γίνεται αυτό μες στο σχολείο;
Ο καθηγητής που με σημάδεψε
Ο 20χρονος Ρωμανός γράφει για τον φιλόλογο που κέρδισε τον σεβασμό όλης της τάξης παρά το make-up που φόραγε…
Ξεφυλλίστε το τεύχος:
Επόμενο θέμα
«Μακάρι να πτωχεύαμε!»



